Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,- worden alle bestellingen binnen Nederland gratis verzonden en vanaf € 250,- worden alle bestellingen in heel Europa gratis verzonden. Voor bestellingen buiten Europa geldt een vast tarief van € 29,95. Voor bestellingen onder de € 50,- binnen Nederland en onder de € 250,- binnen Europa rekenen wij € 7,95 verzendkosten.

Wat is de leveringstermijn?
Dit hangt af van de bestelde artikelen. Voor artikelen die op voorraad zijn, geldt dat als zij vóór 15 uur besteld zijn, ze in principe dezelfde dag nog verzonden worden. U heeft uw bestelling dan in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Als een artikel niet op voorraad is varieert de leveringstermijn meestal van 3-10 werkdagen. Bij een bestelling van meerdere artikelen geldt de leveringstermijn van het artikel met de langste levertijd, tenzij anders met ons is overeengekomen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL. De bezorger kan uw bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze en zelfs bij een postagentschap in de buurt. Indien niemand aanwezig is, dan wordt uw bestelling afgegeven bij de buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van uw bestelling ook de tweede keer niet slagen, dan wordt de zending afgegeven bij het dichtstbijzijnde postagentschap (vaak is dit bij een supermarkt of Bruna in de omgeving) en kan de zending daar de volgende 3 weken opgehaald worden. Mocht u de zending ook na deze termijn nog niet afgehaald hebben, dan gaat de zending retour naar ons en zullen wij contact met u opnemen.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?
Ja. U kunt uw pakket afhalen op ons adres aan de Leonard Roggeveenstraat 13 in Wageningen. Het is dan wel belangrijk om vooraf even uw komst af te stemmen met ons door te bellen naar 06-19 550 336. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te laten leveren op een ander adres of zelfs bij het dichtstbijzijnde postagentschap. Neem hiervoor aub ook even contact met ons op. 

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 21:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 werkt.

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u zelf kiezen waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Heeft u een fout gemaakt? Neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen het afleveradres dan voor u aanpassen.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Heeft u bij ons een account, en wilt u hiervan de gegevens zoals het standaard aflever- of factuuradres wijzigen? Log dan in op onze website via 'Mijn account'. Hier kunt u zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om uw gegevens te wijzigen. Heeft u problemen bij het inloggen of bij het wijzigen van uw gegevens? Neem dan even contact met ons op.

 Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 50 en binnen Europa vanaf € 250
 Hulp nodig? 06 19 550 336