Verzendinformatie

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,- worden alle bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland gratis verzonden en vanaf € 250,- worden alle bestellingen binnen de EU gratis verzonden. Voor bestellingen buiten de EU geldt een variabel tarief van minimaal € 29,95 (details op aanvraag verkrijgbaar). Voor bestellingen onder de € 50,- binnen Nederland, België, en Duitsland en onder de € 250,- binnen de EU rekenen wij € 6,95 verzendkosten.

Wat is de levertijd?
Dit hangt af van de bestelde artikelen. Voor artikelen die op voorraad zijn, geldt dat ze in principe binnen 1-2 werkdagen verzonden worden. U heeft uw bestelling dan in de meeste gevallen dus binnen 1-3 dagen in huis. Als een artikel niet op voorraad is varieert de levertijd meestal van 3-10 werkdagen. Bij een bestelling van meerdere artikelen geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd, tenzij anders met ons is overeengekomen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland worden in principe bezorgd door PostNL. Voor bestellingen buiten dit gebied kiezen we meestal voor UPS. De bezorger kan uw bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze en zelfs bij een postagentschap in de buurt. Indien niemand aanwezig is, dan wordt uw bestelling afgegeven bij de buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Mocht de aflevering van uw bestelling niet slagen, dan wordt de zending afgegeven bij het dichtstbijzijnde postagentschap (vaak is dit bij een supermarkt of Bruna in de omgeving) en kan de zending daar binnen 1 week opgehaald worden. Mocht u de zending ook na deze termijn nog niet afgehaald hebben, dan gaat de zending retour naar ons en zullen wij contact met u opnemen.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?
Ja. U kunt uw pakket afhalen op ons adres aan de Dokter Larijweg 169 in Ruinerwold. Het is dan wel belangrijk om vooraf even uw komst af te stemmen met ons door te bellen naar 06-43444755. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te laten leveren op een ander adres of zelfs bij het dichtstbijzijnde postagentschap. Neem hiervoor aub ook even contact met ons op. 

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 21:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 werkt.

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u zelf kiezen waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Heeft u een fout gemaakt? Neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen het afleveradres dan voor u aanpassen.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Heeft u bij ons een account, en wilt u hiervan de gegevens zoals het standaard aflever- of factuuradres wijzigen? Log dan in op onze website via 'Mijn account'. Hier kunt u zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om uw gegevens te wijzigen. Heeft u problemen bij het inloggen of bij het wijzigen van uw gegevens? Neem dan even contact met ons op.