RMA Portaal voor reparatieverzoeken

Hoewel we er natuurlijk vanuit gaan dat onze producten altijd foutloos en naar behoren functioneren, kan het voorkomen dat zich tóch een probleem voordoet. In dat geval zullen wij altijd ons uiterste best doen om u als klant zo snel mogelijk te helpen en het probleem voor u op te lossen. Goede communicatie rondom het garantie- en reparatieproces is belangrijk en daarom werken we hiervoor met een speciaal RMA Portaal. Dit portaal staat los van onze website. Ervaart u een probleem met uw bij ons aangeschafte product en wilt u graag dat wij hiernaar kijken, klik dan op de link hieronder en dien daar een nieuw RMA-verzoek in. Let op; voor het indienen van een RMA verzoek is het noodzakelijk om eenmalig een account aan te maken binnen het RMA portaal, zodat we u vervolgens via het portaal op de hoogte kunnen houden van de status van uw RMA aanvraag.  

KLIK HIER OM NAAR HET WMS RMA PORTAAL TE GAAN